dimarts, 4 de juny del 2013

Finalment...valorem tot el que s'ha treballat!

VALORACIÓ DE L'ASSIGNATURA, AL LLARG DELS QUATRE MESOS

Aquesta ha estat una assignatura bastant diferent de com l'havia imaginat en un primer moment. Al principi del semestre, em va costar una mica enganxar el fil conductor de l'assignatura, però a poc a poc, a força d'esforç i ganes ha anat tenint sentit tot el que s'ha fet.
Ha estat un semestre de molt treball, tant el blog com el quadern necessita una constant dedicació. Això ha fet que de vegades hagi hagut moments d'estrès i nervis, pel fet de pensar que no arribava amb tot.

Però ara, al final d'aquest recorregut, puc dir que he après molt, que he tocat temes nous i que el fet de poder veure com es senten els altres companys en el seu període de pràctiques, m'ha fet reflexionar sobre les que jo vaig fer en el seu moment.

L'assignatura és interessant, tant per els temes tractats, com pel fet d'haver de treballar tant amb el blog. Penso que el blog, de vegades sentim que és una càrrega, però al mateix temps crec que és necessari per a nosaltres com a futurs docents. Ja que el maneig de les tecnologies és cada vegada més vigent dins de les aules.

D'altra banda, parlant de competències, crec que al llarg dels quatre mesos he anat augmentant-les i fent que les possibles debilitats que tenia al principi, s'anessin allunyant o minimitzant, per anar passant a ser virtuts com a professional.

Penso que a poc a poc he anat fent, de mi mateixa, una persona més autònoma en l'aprenentatge. He après a contrastar informacions, reflexionar sobre el que tenia davant, per així poder arribar a les meves pròpies conclusions.

Tot el nomenat anteriorment, comporta el fet de poder reflexionar sobre com van ser les meves pràctiques i com era el funcionament del centre on les vaig fer. Així, avui dia, puc dir que sigues quins eren les fortaleses i debilitats del centre d'educació infantil on vaig cursar les meves pràctiques.

En conclusió, he anat treballant, en general, una mica totes les competències de l'assignatura, algunes més que unes altres, cosa que fa que em senti contenta i bé amb mi mateixa. Ara puc dir, que meva motxilla personal d'aprenentatges, es va omplint de coneixements realment necessaris per al meu futur.

Les etiquetes d'aquesta entrada, toquen una mica cadascuna de les competències de l'assignatura, per això, no vaig a escollir cap en particular. Totes elles han estat exposades d'alguna manera al llarg d'aquesta entrada.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada